Digitalt møde

I forbindelse med beslutningen om renovering, omdannelse og nye boliger i juni 2021 er det ikke muligt at afholde et ekstraordinært afdelingsmøde som et almindeligt fysisk møde grundet corona-situationen. I stedet er disse muligheder for spørgsmål, debat og afstemning via hjemmesidens debat- og valgsystem, telefonen og brev:

Spørgsmål og debat

I online debat- og valgsystemet kan du som beboer stille spørgsmål og se eller kommentere andres spørgsmål eller indlæg. Dialogen er åben fra tirsdag den 15. juni kl. 8 til fredag den 18. juni kl. 9.

Du kan også stille dit spørgsmål til en medarbejder i boligselskabet via telefon 46 35 25 90 enten tirsdag den 15. juni kl. 8-10 eller torsdag den 17. juni kl. 8-10.

Afstemning

Alle beboere kan logge ind i debat- og valgsystemet og stemme digitalt fra lørdag den 19. juni kl. 13.00 til tirsdag den 22. juni kl. 13. 

Hvis du ikke har mulighed for at stemme digitalt, skal du senest fredag den 18. juni kl. 9 aflevere en seddel om, at du ønsker at brevstemme. Læs mere i det materiale, der vedlægges sammen med mødeindkaldelsen.

Log ind i debat- og valgsystemet

Både beboere og alle andre kan se spørgsmål/indlæg og kommentarer i debat- og valgsystemet uden at logge ind.

Men du skal logge ind for at:

  • Se navn og billede på debattøren
  • Stille et spørgsmål
  • Skrive en kommentar
  • Afgive din stemme

Opret en bruger i systemet, og brug NemID når systemet beder om det for at tjekke, om du er fyldt 18 år og har folkeregisteradresse i afdelingen.

Hvis I er to voksne beboere i din bolig, kan I enten stemme begge to, eller den ene kan nøjes med at stemme (i så fald tæller stemmen dobbelt).

Du kan få hjælp til at bruge debat- og valgsystemet hér.