2/9-2020 Nyhed til alle

Sammen passer vi godt på dit hjem og din husleje

Nu skal du selv løse mindre opgaver i dit hjem. Det er nemlig med til, at vi kan holde huslejen i ro.

Du skal fx. selv stå for at afkalke og evt. skifte perlatoren, den lille si, på din vandhane.   Foto: Jonas B. Whitehorn

I dag søsætter vi en ny, fælles og fast standard for serviceopgaver i afdelingerne. Det gør vi for at sikre, at vores tid bliver brugt der, hvor den kommer dig og dine naboer til bedst gavn. Vi mener nemlig, at vi på den måde, sammen kan passe bedst på dit hjem og undgå unødvendige huslejestigninger.

Helt konkret betyder det, at vi fremadrettet vil bede dig og dine naboer om selv at løse en række mindre opgaver i jeres boliger. Det kan fx være at skifte pæren i emhætten eller sætte nyt batteri i din dørklokke.

Samtidig har vi også fokus på at pulje opgaver i samme afdeling. På den måde kan vores medarbejdere samle arbejdsopgaverne i en afdeling til en dag, frem for at skulle derud flere gange på en uge.

Vores medarbejdere sidder klar til at guide og hjælpe

Du skal endelige ikke tøve med at kontakte os, hvis der er noget i din bolig, der er i stykker eller ikke virker. Når du kontakter os, tager vi en snak og sammen finder vi ud af, om det er noget du selv skal løse.

Når du kontakter os, sidder vi klar til at guide og hjælpe dig. Vi er selvfølgelig fleksible, og er der behov for at vi kommer ud og hjælper, så gør vi også det.

På bosj.dk/fejl finder du en række guides, der fx viser, hvordan du afkalker din vandhane, renser dit afløb eller skifter pæren i din emhætte. Vi anbefaler, at du altid tjekker, om der er hjælp at hente her, før du kontakter dit områdekontor.

Derfor skal du selv løse opgaver i din bolig

Det er selskabets bestyrelse der tilbage i 2019 besluttede at få en fælles og fast standard for løsningen af opgaver i boligen. Siden da er det blevet testet i Ringsted-området med stor succes, og derfor er det besluttet at succesen skal bredes ud til resten af boligselskabet.

/cel

Henvendelse om denne side til Kunder & kommunikation