Online debat
Selve mødet den 9/12 afholdes digitalt på Teams. Alle beboere har fået info i indkaldelsen, og beboere med mail har modtaget link til mødet i Teams.
Digital afstemning
Alle beboere kan logge ind i valgsystemet og stemme digitalt fra torsdag 10. december kl. 12.00 til søndag den 13. december kl. 23.
Hvis du ikke har mulighed for at stemme digitalt, skal du senest mandag 7. december kl. 12.00. Læs mere i det materiale, der vedlægges sammen med mødeindkaldelsen.
Log ind i valgsystemet
Som beboer skal du oprette en bruger og logge ind for at stemme digitalt.
Opret en bruger i systemet, og brug NemID når systemet beder om det for at tjekke, om du er fyldt 18 år og har folkeregisteradresse i afdelingen.
Hvis I er to voksne beboere i din bolig, kan I enten stemme begge to, eller den ene kan nøjes med at stemme (i så fald tæller stemmen dobbelt).
Du kan få hjælp til at bruge valgsystemet hér.