Digitalt møde

I forbindelse med beslutningen om helhedsplan i foråret 2020 er det ikke muligt at afholde et ekstraordinært afdelingsmøde som et almindeligt fysisk møde grundet corona-situationen. I stedet er disse muligheder for spørgsmål, debat og afstemning via hjemmesidens debat- og valgsystem, telefonen og brev:

Spørgsmål og debat

I online debat- og valgsystemet kan du som beboer stille spørgsmål og se eller kommentere andres spørgsmål eller indlæg. Dialogen er åben fra 21. april kl. 8.00 til den 4. maj kl. 9.00. 

Du kan også stille dit spørgsmål til en medarbejder i boligselskabet via telefon 46 35 25 90 på disse tidspunkter: Tirsdag 28. april kl. 12-16, onsdag 29. april kl. 16-20 og torsdag 30. april kl. 16-20.

Du kan også stille dit spørgsmål skriftligt og aflevere det i postkassen, der er nævnt i indkaldelsen. Læg dit spørgsmål i postkassen senest fredag d. 1. maj kl. 8.00. Husk at skrive navn og adresse på dit spørgsmål. Du kan forvente skriftligt svar på dit spørgsmål i din postkasse inden for 4 hverdage.

Afstemning

Alle beboere kan logge ind i debat- og valgsystemet og stemme digitalt fra mandag 4. maj kl. 13.00 til torsdag den 7. maj kl. 13. 

Hvis du ikke har mulighed for at stemme digitalt, skal du senest mandag 4. maj kl. 9.00 aflevere en seddel om, at du ønsker at brevstemme. Læs mere i det materiale, der vedlægges sammen med mødeindkaldelsen.

Log ind i debat- og valgsystemet

Både beboere og alle andre kan se spørgsmål/indlæg og kommentarer i debat- og valgsystemet uden at logge ind.

Men du skal logge ind for at:

  • Se navn og billede på debattøren
  • Stille et spørgsmål
  • Skrive en kommentar
  • Afgive din stemme

Opret en bruger i systemet, og brug NemID når systemet beder om det for at tjekke, om du er fyldt 18 år og har folkeregisteradresse i afdelingen.

Hvis I er to voksne beboere i din bolig, kan I enten stemme begge to, eller den ene kan nøjes med at stemme (i så fald tæller stemmen dobbelt).

Du kan få hjælp til at bruge debat- og valgsystemet hér.