Vi servicerer boligselskaber og beboere
Tæt på
Hos os foregår dialogen i øjenhøjde. Døren er åben, og du kan tale med dem, som har ansvaret. Samtidig er vi i stand til at træffe beslutninger. Ting skal ikke tage lang tid. Det er en fordel for boligselskaber og beboere.
Vi bevarer det bedste
Vi vil møde beboeren lokalt – både fysisk og på nettet. Samtidig ved vi, at alle ikke kan være eksperter i alt. Vores lokale medarbejdere bakkes derfor op af en række eksperter inden for udlejningsregler, indeklima, energistyring, markedsføring, digital kommunikation, hensynsfulde renoveringer, økonomi, boligsociale arbejder og de mange andre områder, som kræver en faglig høj viden. I det hele taget har vi fokus på, at vores ansatte laver det, de er bedst til. Det giver kvalitet. Dybest set er det jo blot sund fornuft.
Se evt. mere i vores strategi 2024.
Du er dig
Du og dine beboere skal ikke ind i bokse eller kasser. For os er det naturligt, at du beslutter, hvilke ydelser vi skal levere.
Lad os mødes, så kan du høre mere. Skriv til kommunikation@bosj.dk
Denne side er opdateret 06/07-2020 af Kunder & kommunikation