15/3-2023 Nyhed til alle

Få hurtig hjælp med vores nye beboer-app

Det er genialt at have sit boligselskab med i lommen, mener formand for selskabsbestyrelsen Tom Frederiksen. Han har downloaded den nye app.

"Jeg bruger allerede flittigt den nye app. Den er nem at bruge, og det er genialt at man kan have sit boligselskab med sig i lommen. Det er skønt at få nyheder på mobilen og at man kan holde sig orienteret, når man er på farten. Jeg glæder mig til at se, hvad det kan udvikle sig til – ikke mindst når den bliver integreret med den nye hjemmeside", siger Tom Frederiksen, der er formand for Selskabsbestyrelsen.

Gør som mange andre, brug app'en til at melde fejl ind

Hvis vandhanen drypper eller radiatoren driller, kan du melde det ind i appen. Vælg det tidsinterval, der passer dig bedst. Så kommer vi og fikser det.

Du kan også nemt følge med i din sag – fx om vi har sat en VVS’er på opgaven.

Download app'en

Hent i App-store

Hent i Google Play

Få nyheder direkte på din mobil

I app’en får du også en oversigt over nyheder fra din boligafdeling. Slå notifikationerne til og få direkte besked om ting, som hvis vi skal lukke for vandet eller slukke for varmen.

Kommunikér med dine naboer

Brug app’ens opslagstavle til at holde dine naboer i afdelingen opdaterede.

Det er smart, hvis I arrangerer fællesspisning og loppemarked eller bare vil dele et godt råd om boligen.

App’en er kun for dig som er lejer

For at bruge app’en, skal man være registreret lejer eller medbeboer i Boligselskabet Sjælland.

Henvendelse om denne side til Kunder & kommunikation