24/6-2020 Nyhed til alle

Receptionen på Sjællandsvænget genåbner ikke

Receptionen på Sjællandsvænget genåbner ikke, efter den har været lukket under corona-krisen.

Receptionen på Sjællandsvænget lukker. Corona-krisen har vist os, at vi godt kan være tæt på dig som beboer eller boligsøgende på afstand. Fremover glæder vi os til at tage imod dine henvendelser digitalt, telefonisk eller via bookede personlige møder.

Du er meget velkommen til at kontakte os på hverdage mellem kl. 8 – 12 på 46 30 47 00.

Du kan stadig få gældsrådgivning

Hvis du som beboer er bagud med huslejen og har behov for at tale med en af vores gældsrådgivere, vil der stadig være mulighed for det ved et personligt møde. Du skal blot booke tid i forvejen, så kan vi tage imod dig personligt.

Hvis du mangler at indbetale husleje

Manglende husleje kan indbetales ved at logge ind på bosj.dk og betale med MobilePay eller betalingskort. Du kan også betale det fremsendte betalingskort i banken eller netbanken. Hvis du mangler betalingskortet, kan du bestille et nyt via telefonen eller elektronisk

Der vil også fortsat i særlige tilfælde være mulighed for at lave en aftale om en afdragsordning. Aftalen kan laves telefonisk eller elektronisk.

Sådan afleverer du din opsigelse eller andet materiale

Hvis du gerne vil opsige din lejlighed, kan du gøre ved via bosj.dk og mail. På bosj.dk ligger en opsigelsesblanket og en vejledning til at sende den pr. mail. Du kan også aflevere din opsigelse eller andet materiale i postkassen, der er placeret udenfor på Sjællandsvænget. Opsigelser kan naturligvis også afleveres på vores områdekontorer. I nær fremtid bliver det også muligt at indgive sin opsigelse helt digitalt.

Du er altid velkommen til at kontakte os

Vi glæder os til at høre fra dig over telefonen eller på mailen

Henvendelse om denne side til Kunder & kommunikation