Digitalt møde

I forbindelse med beslutningen om helhedsplan i vinteren 2021 er det ikke muligt at afholde et ekstraordinært afdelingsmøde som et almindeligt fysisk møde grundet corona-situationen. I stedet er disse muligheder for spørgsmål, debat og afstemning via hjemmesidens debat- og valgsystem, telefonen og brev:

Spørgsmål og debat

I online debat- og valgsystemet kan du som beboer stille spørgsmål og se eller kommentere andres spørgsmål eller indlæg. Dialogen er åben fra 18. februar kl. 8.00 til den 1. marts kl. 13.00. 

Du kan også stille dit spørgsmål til en medarbejder i boligselskabet via telefon 46 35 25 90 på disse tidspunkter: Tirsdag 23. februar kl. 12-14 og onsdag 24. februar kl. 16-18.

Du kan også stille dit spørgsmål skriftligt og aflevere det i postkassen, der er nævnt i indkaldelsen. Læg dit spørgsmål i postkassen senest mandag. 22. februar kl. 13.00. Husk at skrive navn og adresse på dit spørgsmål. Du kan forvente skriftligt svar på dit spørgsmål i din postkasse inden for 4 hverdage.

Afstemning

Alle beboere kan logge ind i debat- og valgsystemet og stemme digitalt fra mandag 1. marts kl. 13.00 til torsdag den 4. marts kl. 13. 

Hvis du ikke har mulighed for at stemme digitalt, skal du senest mandag 1. marts kl. 9.00 aflevere en seddel om, at du ønsker at brevstemme. Læs mere i det materiale, der vedlægges sammen med mødeindkaldelsen.

Log ind i debat- og valgsystemet

Både beboere og alle andre kan se spørgsmål/indlæg og kommentarer i debat- og valgsystemet uden at logge ind.

Men du skal logge ind for at:

  • Se navn og billede på debattøren
  • Stille et spørgsmål
  • Skrive en kommentar
  • Afgive din stemme

Opret en bruger i systemet, og brug NemID når systemet beder om det for at tjekke, om du er fyldt 18 år og har folkeregisteradresse i afdelingen.

Hvis I er to voksne beboere i din bolig, kan I enten stemme begge to, eller den ene kan nøjes med at stemme (i så fald tæller stemmen dobbelt).

Du kan få hjælp til at bruge debat- og valgsystemet hér.